Tarbijakaitseamet lisas musta nimekirja ettevõtte, kes ei ole täitnud tarbijakaebuste komisjoni otsust.
Tarbijakaitseamet hoiatab mööblipoe eest
Tarbija ostis firmast massaažitooli, mille kokkupanekul selgus, et selle seljatugi on kõver ja käetoed nihkes, teatas tarbijakaitseamet. Ettevõte pakkus ameti kinnitusel tarbijale asendustooli, mis oli samuti puudusega. Tarbija ei olnud pakutuga nõus ja esitas kauplejale kirjaliku avalduse tooli ümbervahetamiseks, mida kaupleja ei rahuldanud. Tarbija esitas uue avalduse tooli ostuhinna tagasisaamiseks, kaupleja ameti kinnitusel aga raha ei tagastanud. Tarbijakaebuste komisjon otsustas rahuldada tarbija kaebuse saada tooli eest raha tagasi.
Firma esindaja, kes ei nõustunud oma nime avaldama, kinnitas Tarbija24le, et kliendile on tooli eest raha tagastatud. Firma soovis komisjoni otsust põhjendada ka kirjalikult, kuid ei ole seda teinud.
Ettevõtjad, kes ei ole komisjoni otsust tähtaegselt täitnud ja ei ole tarbijakaitseametit teavitanud pöördumisest kohtusse sama vaidluse läbivaatamiseks, lisatakse musta nimekirja.