«Miks Swedbanki mobiilipangas pin-kalkulaatori ja kasutajatunnusega sisselogimisel küsib teenindaja veelkord perekonnanime ja isikukoodi. Et kas kasutajatunnusest ja PIN-kalkulaatorist peaks ju aitama?» soovis Tarbija24 lugeja teada.
Lugeja küsib: miks mobiilipanka sisenemisel perekonnanime küsitakse?
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Vastab Swedbanki pressiesindaja Mart Siilivask:
Nime küsimine on sel juhul kohustuslik, kuna soovime alati veenduda, et räägime õige isikuga. Kui on vähegi kahtlus, et tegu ei ole sama isikuga, kelle paroole on süsteemi sisestatud, siis küsime täiendavaid küsimusi. Kõike seda klientide vara turvalisuse tagamiseks.