Vautšeriportaal Cherry tunnistab, et jõulueelsel ajal esineb firmal tarneprobleeme, mille leevendamiseks saadetakse klientidele SMS, kus teatatakse, mis ajavahemikus kaup võib jõuda.
Cherry võitleb tarneprobleemidega
Cherry Facebooki leheküljel kurdavad mitmed kliendid, et pole ostetud kaupa lubatud ajaks kätte saanud. Viimane postitus teatab, et 19. novembril tellitud e-sigaret pole pea kuu aja möödudes siiani veel ostjani jõudnud ja plaanitud sünnipäevakingitus jääb tegemata.
Vautšeriportaali Cherry.ee tegevjuht Martin Kõiva tunnistas, et hilinemised on probleemiks, kuid seda siiski väiksema osa kaupade puhul. «Paraku tähendab ka see väiksem osa meie mahtude juures siiski märkimisväärset hulka. Mis puudutab meie jõuludeks avatud online Kingipoodi, siis need kaubad on juba praegu kõik olemas ning nendega probleeme ei tohiks tekkida,» teatas ta.
Hilinemiste sisuline põhjus on Kõiva sõnul enamasti tarneprobleemides, kuid ka siis on hilinemised tavaliselt 1-2 päeva. Kuivõrd täpset tarneaega võib olla lõpuni keeruline ennustada, on Cherry kõigi tulevaste pakkumiste puhul rakendamas süsteemi, kus ettevõte teatab ajavahemiku, mil kaup võib jõuda ning seejärel saadab ostjale SMSi, nii nagu näiteks teeb Smartpost ja enamik suuri e-kauplusi.
Seni teatas Cherry kliendile kohe ühe kindla kuupäeva. «Hetkel on aga veel hulk pakkumisi, mis on n-ö vana süsteemi alusel loodud, kuid mida päev edasi, seda paremaks olukord muutub,» kinnitas Kõiva.
«Välismaalt tulevate kaupade puhul on aeg-ajalt ka täiesti lubamatult pikki hilinemisi ning töötame selle nimel, et selliseid pakkumisi vältida ning tagada õigeaegne tarne. Juhul kui hilinemine toimub, siis teavitame sellest kliente kindlasti, et ei tuldaks asjata järgi,» märkis Kõiva.
Tegevjuht lisas, et jõuluperioodil on kogu ettevõtte fookus seatud sellele, et hoida tarneajad ning järjekorrad lühikesed. Nii Cherry kui ka nende logistikapartnerid on võtnud appi täiendavat tööjõudu, et hakkama saada. Probleemide või küsimuste korral aitab kliente klienditugi.