Tarbija24 lugeja kirjutas, et Rimi ostuöö tekitas pettumust ja paljud kliendid said kurjaks. «Rimi ostuöö kampaania, kus reklaamiti «Kogu tööstuskaup -40%» on tõsine jama. Nimelt selgus, et näiteks deodorandid, mähkmed, hambapastad, dušigeelid jms ei olegi tööstuskaup (Kas tõesti toidukaup?). Kas antud juhil ei oleks olnud kohustuslik koostada nimekiri toodetest/tootegruppidest, mis allahindluse alla kuuluvad? Tööstuskaup on ikka väga üldine mõiste,» leidis lugeja.
Mitmed pahased kliendid on oma arvamust avaldanud ka Rimi Facebooki lehel. Näiteks valmistas ostuöö suure pettumuse Tanelile, kes kirjutab nõnda: «Ostsin kingapaelu, millest ei saanud 40% alla, sest need kuulusid galanteriikauba hulka ning «need ei ole Rimi kaup», ja küüneviili, millest sai see-eest alla, kuigi asus šampoonide kõrval ning kassas sai sellest «hügieenitarvik». Kus siin loogika on?! Näiteks tehnikakaubad ei ole ka ju «Rimi kaup». Paljud inimesed olid oma kaubad poodi või kassadesse maha jätnud ja hulk töötajaid tegeles nende riiulisse tagasipanekuga,» kirjutas mees, kes ootab, et pood klientide käest avalikult vabandust paluks.
Teine klient nimetas ostuööd klientide täielikuks petmiseks. «Enamus tööstuskaupu (nagu reklaamis oli) hinnaalanduse alla ei läinud. Seega osta polnud odavalt praktiliselt midagi. Miks ei võiks inimestele kohe teada anda, mis on odavad (kaubad - toim) ning mis mitte.»
Ostuöö kampaania toimus tänavu Rimides esimest korda. Rimi pressiesindaja Katrin Bats nentis, et ostuöö reklaamisõnumis olid välja toodud kategooriad, millele allahindlus kehtis, ning kauplustes olid allahindlusega tootegrupid ka vastavate siltidega selgelt märgistatud.