/nginx/o/2013/12/01/2660590t1h801d.jpg)
Microsoft teatas, et ettevõttel kulus kahe miljoni Xbox One mängukonsooli müümiseks vaid 18 päeva, millega edestatakse oma eelmiste põlvkondade mänguseadmete tulemusi.
Microsoft teatas, et ettevõttel kulus kahe miljoni Xbox One mängukonsooli müümiseks vaid 18 päeva, millega edestatakse oma eelmiste põlvkondade mänguseadmete tulemusi.
Sony kulutas Playstation 4 puhul sama tähiseni jõudmiseks aga kolm päeva vähem, kirjutab Reuters.
Sony väikesele edumaale on ilmselt kaasa aidanud ka seadme madalam hind - näiteks USAs tuleb Playstation 4 eest välja käia Xbox One´ist 100 dollarit vähem ehk 399 dollarit.
Mõlemat uut mängukonsooli müüdi esimese müügipäevaga üle miljoni eksemplari.
Kuigi Sony PlayStation 4 tehnilised näitajad on Xboxist veidi paremad ehk nagu ettevõte on teatanud, ollakse «keskendunud parima mängukogemuse pakkumisele», siis Microsoft on lähenenud asjale teise nurga alt, lisades Xbox One’ile Kinecti sensori ja Xbox Live’i abil mitmeid lisalahendusi, mis peaks seadmest tegema koduse meelelahutuskeskuse, mitte ainult mänguvahendi.