«Mul tekkis juba ammu selline küsimus, kuidas on reguleeritud reklaamipauside sagedus ja pikkus? Aeg-ajalt on saateid vaadates tunne, et kõik telekanalid on reklaamkanalid ning ainult mingi arusaamatuse tõttu näeb seal veel midagi lisaks reklaamile. Kas on olemas mingi kord, mis reguleerib reklaami näitamist teles?» küsib venekeelse Postimehe lugeja.
Lugeja küsib: kas reklaamipauside pikkus on teles kuidagi määratud?
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Vastab tehnilise järelevalveameti side- ja meediateenuste osakonna juhataja Oliver Gailan.
Vastavalt ringhäälinguseadusele ei tohi reklaami ja otsepakkumise lõikude maht ringhäälinguorganisatsiooni programmis ületada 20 protsenti programmi päevamahust. Reklaami maht ei tohi ületada 15 protsenti programmi päevamahust. Reklaami ja otsepakkumise lõikude maht ei tohi ületada 12 minutit tunnis. On oluline märkida, et reklaamiks ei loeta ringhäälinguorganisatsiooni enda programmide ning nendest tulenevate toodete tutvustamist, avalikes huvides tasuta edastatavaid teateid ja heategevusele kutsuvaid saateid.