LHV Group soetas investorina kolmandiku Eesti idufirmas Svipe. Eilse tehinguga kaasas Svipe investorina ka mobiilimaksete ettevõtte Now! Innovations.
LHV ostis kolmandiku Eesti idufirmast Svipe
Svipe on idufirmaga, mis keskendub kliendilojaalsuslahenduste pakkumisele kaardivabalt nutitelefonide vahendusel.
Svipe’i tegevjuht Olle Kaidro rääkis, et kogu meeskond on põnevil. «Teame, et kliendilojaalsuse ja jaemaksete tulevik on mobiilis ning astume selles suunas esimese konkreetse sammu,» rääkis Kaidro.
«Svipe on loomas kaardivaba igapäeva, sest viime kõik plastikust kliendikaardid mobiili. Ostud muutuvad kiiremaks ning kliendisoodustused on alati käeulatuses. Klientide tuvastamine poes toimub edaspidi justkui maagiliselt tänu Svipe Boxile, mis põhineb NFC ja iBeacon tehnoloogiatel ja suudab ostlejaid puutevabalt tuvastada. Integratsioon ERPLY kassasüsteemiga tagab kõikidele osapooltele tervikliku ülevaate ning kaob plastikkaardi puhul mureks olnud ühepoolne suhtlus,» lisas Kaidro.
Tänasest on Svipe’i ideede teostamisel partnerid LHV Group, Now! Innovations, ERPLY majandustarkvara ja Valgekrae Digilahendused.
LHV panga jaepanganduse juhi Andres Kitteri sõnul usub LHV Svipe’i ja selle meeskonna potentsiaali. «Loodame, et LHV finantsteenuste ja Svipe’i vahel tekib edasiviiv sünergia – meie saame aidata alles alustavat ettevõtet know how-ga teenuse arendamisel, samamoodi on Svipe’i uued ja lennukad ideed abiks LHV-le. Ka LHV on panustanud ettevõtete lojaalsusprogrammidesse, selles osas on meie tegevuses otsene kokkupuude,» selgitas Kitter.
«Mobiilne rahakott on midagi palju enamat kui lihtsalt mobiiliga makse,» teatas Now! Innovationsi juht Üllar Jaaksoo. «Aitame rõõmuga Svipe’i meeskonnal oma lahendusi luua ja eesmärke saavutada. Panustame nii investeeringuga kui oskusteabega mobiilmaksete valdkonnast.»
«Liitusime Svipe’i projektiga just seetõttu, et senised kliendilojaalsussüsteemid tundusid kallid, keerulised ja puudulikud,» selgitas ERPLY tegevjuht Kristjan Hiiemaa. «Klienti ei hoita piisavalt hästi, temale pakutav teenus ei ole sageli individuaalne ning talle suunatud turundus ei arvesta tema soovidega. Toome koostöös turule lahenduse, mis võimaldab kliendil endast teada anda juba kauplusesse sisenemise hetkel ning seeläbi saada väärikat teenindust.»
Andres Kitteri sõnul toimub finantsteenuste ja kaubanduse valdkonnas tehnoloogia kiire ja huvitav areng, millest LHV soovib osa saada. «Eestis on palju häid ideid. Meie koostöö on hea näide, kuidas põnevad ideed saavad ka ellu viidud,» rääkis jaepanganduse juht Kitter.