Päevatoimetaja:
Aimur-Jaan Keskel
Saada vihje

Lugeja küsib: kas äriklient peab Elisa e-arve eest maksma?

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Liis Velsker
Copy
Elisa esindus Viru keskuses.
Elisa esindus Viru keskuses. Foto: Toomas Huik / Postimees

«Seoses uudisega, et e-arve saatmine muutub Elisa klientidele tasuliseks, tahaksin mina sarnaselt mitme teise Elisa kliendiga, kes Facebookis kirjutanud on, teada, kas ka ärikliendi jaoks muutub e-arve tasuliseks?» küsis Tarbija24 lugeja.

Vastab Elisa Eesti AS suhtekorraldusjuht Marika Raiski:

Era- ja ärikliendi hinnastamise loogika ja hinnakirjad on alati olnud erinevad ning on seda ka edaspidi. Rääkides konkreetselt postiga saadetavast e-arvest, siis ärikliendile on see tasuta, sest tegemist on raamatupidamisliku dokumendiga.

Tooksin välja, et ka erakliendile on e-arve saamisel alates 01.01.2014 neljast kanalist kolm tasuta. Klient saab tasuta e-arve Elisa iseteenindusse, panga iseteenindusse (e-arve püsimakse) või arved.ee keskkonda. Tasuliseks muutub vaid n-ö topelt, eraldi e-mailiga saadetav arve, teised e-arved on jätkuvalt tasuta.   

Tasuta ja tasulised e-arve kanalid alates 01.01.2014:

  • E-arve Elisa iseteeninduses              0.00
  • E-arve panga iseteeninduses            0.00
  • E-arve arved.ee keskkonnas              0.00
  • E-arve e-mailile (alates 1.01.2014)    0.60
Tagasi üles