Kui kaua olete oma ärimudelit ette valmistanud?
Konverentside korraldamise mõte oli mul peas juba pikemat aega. Aasta aega tagasi viisime läbi rahvusvahelise IATTO maailmakonverentsi Eestis, mis oli väga heaks võimaluseks katsetada ja kogemusi saada.
Kuidas hindate oma tänaseid konkurente, kes turul juba palju aastaid?
Mulle tundub, et need, kes on masu üle elanud, on kõik tublid. Olen paljudega neist koostööd erinevates vormides teinud ja hindan kõiki väga kõrgelt. Kui mujal maailmas kurdetakse, et ärikonverentsid peaksid olema rohkem meeldejäävad sündmused, mitte rutiinsed kohtumispaigad lipsustatud inimestele, siis Eestis on konverentsiturul minu arvates seda vau-efekti osatud hästi tekitada.
Olen koolitaja ja arendaja ning seega otsin lahendusi, kuidas teha nii, et osalejad ühest konverentsipäevast võimalikult palju saaksid. Kuna ka maailm pöördub järjest enam nö ajusõbralike konverentside trendi poole, siis tunnen, et see haakub hästi mu vaatenurgaga, mida ja kuidas konverentsidel teha.
Teine väljakutse on töö esinejatega nii, et lühikestest ettekannetest saaksime maksimaalse sisu kätte. Vähe on inimesi, kellel on kaasasündinud esinemissoon, enamus peavad oma loo haaravaks rääkimiseks palju vaeva nägema. Minu ideaal on see, et esinejad meie üritustel on teinud tööd ja suudavad oma lood parimal võimalikul tasemel esitada.
Milline peaks siis olema ideaalne konverents, et saada neist kasu?
Minu nägemuses peaks konverentsid intensiivsed ja kõiki osalema kaasama. Meie,kui korraldajate,roll on aidata jagada häid lugusid olenemata sellest, kas need on esinejate või kuulajate kogetud. Minu vaimusilmas lahkub meie 100idee konverentsilt inimene, kelle pea on põnevatest ideedest lõhkemas ning ta leiab endas jõudu parimaid neid rakendama hakata nii, et tekiks uusi kogemusi, mida järgnevatel aastatel jagada.
Ajad, mil konverentsid olid kohad, kus viis tarka rääkis sajale rumalale, kuidas on õige viis asju teha, kuuluvad ilmselt minevikku.
«100 ideed» kõlab brändinimena intrigeerivalt. Aga kui neid ideid ei teki nii palju?
Usume oma nägemusse ja sellesse, et Eesti inimesed tahavad midagi värsket. Ideedega on nii, et esimesed on tavaliselt rohkem kammitsetumad ja iga järgmine mõttekild avab nagu mingi puslepildi ja aitab omakorda sünnitada uusi ja palju hullumeelsemaid ideid! Miks mitte proovida ja millegi põneva nimel kõvasti pingutada, eks ju!