Päevatoimetaja:
Aimur-Jaan Keskel

Kiirrongide aeglus tekitab sõitjates küsimusi

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Piret Lakson
Copy
Elroni uued rongid.
Elroni uued rongid. Foto: Andres Haabu / Postimees

Mitmed rongireisijad on imestanud, miks muudetakse osa seniseid väljumisi kiirrongideks, kuigi vähestest peatustest hoolimata on  ajavõit  väike.

«Kui tavarongide asemel pannakse sõitma ainult kiirrongid, mis Jõgeval ka veel ei peatu, siis tuleb vist töölt ära tulla,» kurtis üks Jõgevalt Tartusse tööle käiv Tarbija24 lugeja. Samas ei saa ta aru, miks on just tipptundide ajal osadel reisidel käigus kiirrongid, kuna ajaline võit 100 kilomeetri kohta on vaid tühised kümme minutit, kuid võimaluse rongiga õigeks ajaks tööle ja koju jõuda kaotavad sajad inimesed.

 Elroni müügi- ja arendusjuhi Norbert Kaareste sõnul on tava- ja kiirrongi  vahe selles, et kiirrong teeb vähem peatusi ning lõppjaama jõuab kiirrong vähemalt 15 protsenti kiiremini kui tavaline.

«Ma kujutan ette, et kui Sakust Tallinnasse sõita, siis tõepoolest peatub kiirrong ühe peatuse võrra vähem ja võib öelda, et ajavahe on vaid paar minutit. Pigem tuleb meeles pidada, et see kiirliin pakub kiiremat sõiduaega eelkõige lõpp-peatusest pealetulijatele,» rõhutas ta.

Tagasi üles