Mitmed rongireisijad on imestanud, miks muudetakse osa seniseid väljumisi kiirrongideks, kuigi vähestest peatustest hoolimata on ajavõit väike.
Kiirrongide aeglus tekitab sõitjates küsimusi
«Kui tavarongide asemel pannakse sõitma ainult kiirrongid, mis Jõgeval ka veel ei peatu, siis tuleb vist töölt ära tulla,» kurtis üks Jõgevalt Tartusse tööle käiv Tarbija24 lugeja. Samas ei saa ta aru, miks on just tipptundide ajal osadel reisidel käigus kiirrongid, kuna ajaline võit 100 kilomeetri kohta on vaid tühised kümme minutit, kuid võimaluse rongiga õigeks ajaks tööle ja koju jõuda kaotavad sajad inimesed.
Elroni müügi- ja arendusjuhi Norbert Kaareste sõnul on tava- ja kiirrongi vahe selles, et kiirrong teeb vähem peatusi ning lõppjaama jõuab kiirrong vähemalt 15 protsenti kiiremini kui tavaline.
«Ma kujutan ette, et kui Sakust Tallinnasse sõita, siis tõepoolest peatub kiirrong ühe peatuse võrra vähem ja võib öelda, et ajavahe on vaid paar minutit. Pigem tuleb meeles pidada, et see kiirliin pakub kiiremat sõiduaega eelkõige lõpp-peatusest pealetulijatele,» rõhutas ta.