Alates eilsest, 5. detsembrist ei saanud Swedbank tehnilise probleemi tõttu klientidele saadetud e-arveid automaatselt tasuda, teatas Swedbank.
Swedbank oli hädas klientide e-arvete tasumisega
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Reede õhtul teatas Swedbank, et probleem on lahendatud ning tegemist oli IT-alase rikkega.
Swedbank soovitas kõikidele klientidele, kellele on oluline, et arve saaks kohe tasutud, algatada makse ise internetipangas e-arve vormilt «Maksan» nupu alt.
Selliselt makset sooritades pank e-arve püsimakse lepingu alusel arvet teistkordselt ei tasu.
Probleem puudutas:
e-arveid, mille maksepäev e-arve püsimakse lepingus on vahemikus 5. detsember kuni vea parandamiseni
e-arveid, mille maksepäev e-arve püsimakse lepingus oli 3. või 4. detsember ja mille summat maksepäeval ja sellele järgnevatel kontrollpäevadel maha võtta ei saanud (nt kontol vajaliku summa puudumise või limiidi ebapiisavuse tõttu)