/nginx/o/2013/12/06/2670530t1hb34d.jpg)
Alates eilsest, 5. detsembrist ei saanud Swedbank tehnilise probleemi tõttu klientidele saadetud e-arveid automaatselt tasuda, teatas Swedbank.
Reede õhtul teatas Swedbank, et probleem on lahendatud ning tegemist oli IT-alase rikkega.
Swedbank soovitas kõikidele klientidele, kellele on oluline, et arve saaks kohe tasutud, algatada makse ise internetipangas e-arve vormilt «Maksan» nupu alt.
Selliselt makset sooritades pank e-arve püsimakse lepingu alusel arvet teistkordselt ei tasu.
Probleem puudutas:
e-arveid, mille maksepäev e-arve püsimakse lepingus on vahemikus 5. detsember kuni vea parandamiseni
e-arveid, mille maksepäev e-arve püsimakse lepingus oli 3. või 4. detsember ja mille summat maksepäeval ja sellele järgnevatel kontrollpäevadel maha võtta ei saanud (nt kontol vajaliku summa puudumise või limiidi ebapiisavuse tõttu)