Selveri jõulumängu kleepsukampaanias osalenud klient tundis end petetult, kui poodi tasse valima minnes selgus, et kleepsudega saab odavamalt vaid siniseid tasse, kuigi sellekohast märget reklaamlehel ei olnud. Selver püüab edaspidi reklaamvoldikule lisaks pildile ka toote kirjelduse lisada.
Selveri jõulumängu kampaania tekitas kliendis pahameelt
Klient valis endale voldikust «Selveri Suur Jõulumäng» boonuskingiks Iittala Taika sarja tassid ning läks neid kolmapäeva õhtul Järve Selverisse ostma. Ta nägi riiulil valgete tasside juures reklaami «5 kleepsu ja Taika 400 ml kruus 9.49», kuid kassas selgus, et kampaania siiski ei kehti valgetele tassidele.
«Kui pärisin teenindajalt, kus see kirjas on, soovitas ta esimesele korrusele suunduda, seal on kõik kirjas. No polnud ka seal sõnakestki kirjas, et kehtib vaid sinistele kruusidele. Ka reklaamvoldikus on märkus «piltidel on illustratiivne tähendus». Mind kui klienti on petetud ja viidud eksiteele,» kurtis klient Selveri Facebooki lehel. Ta jätkas, et ei saanud positiivset lahendust ka teenindusjuhi ja kaupluse juhatajaga rääkides.
Selveri avalike suhete juht ütles, et jõulumängu kampaanias on sinised Iittala Taika sarja nõud ning kampaaniapakkumine ei laiene teistele nõudele. «Kahjuks oli keegi kogemata nihutanud reklaami valede nõude ette ja nii tekkiski kliendis pahameelt tekitanud olukord,» selgitas Vilu. «Tegu on kahetsusväärse juhtumiga, millest oleme õppust võtnud ning püüame edaspidi reklaami kujundades lisaks pildile ka toote kirjelduse välja tuua.»
Vilu kinnitusel on ühes kliendiga praeguseks ühine positiivne lahendus leitud. Jõulumäng algas 7. novembril ja pakkumises on 33 toodet. Nõudest on pakkumises Taika sarja sinised tooted, mille sisseostuhind on Selverile madalam.