Elisa suhtekorraldusjuht Marika Raiski tunnistas, et kommunikatsioon e-arvete tasuliseks muutmise osas oleks pidanud olema selgem.
Elisa: meie kommunikatsioon oleks pidanud olema parem
Raiski rõhutas, et tasuta e-arve vaatamise võimalus jääb tegelikult alles, kui klient ei soovi, et see talle saadetakse, kirjutab ERR uudisteportaal.
«E-arve tuleb kliendile kas juba harjumuspäraseks saanud kanalisse - Elisa iseteenindusse, arved.ee keskkonda - või uude kanalisse ehk panga iseteenindusse,» märkis Raiski, kes toonitas, et tasuliseks muutub vaid eraldi e-mailiga saadetav arve.
Ta selgitas, et kuna Elisal tuleb uue määruse järgi välja saata ka e-arve panka, siis e-postiga veel eraldi topeltsaadetav arve läheb tasuliseks.
E24 kirjutas 2. detsembril, et Elisa hakkab tulevast aastast küsima klientidelt e-arve pakkumise eest 0,6 eurot kuus, kuna e-arvest saab Euroopa Liidu jõustunud regulatsiooni (SEPA) tõttu mugavusteenus.
Tarbijakaitseamet teatas Postimehele, et taunib Elisa kavatsust võtta alates uuest aastast tarbijatelt neile e-arvete saatmise eest tasu ja ei välista ka järelevalvemenetluse alustamist.
Eesti Pank nõustub tarbijakaitseametiga ja ütleb, et Elisa selgitused teenustasude tõusule on eksitavad, kui firma põhjendab klientidelt e-arvete kasutamise eest tasu küsimist SEPAga.