Päevatoimetaja:
Sander Silm

Eesti Energia: konkurendi müügitaktika on meie ründamine

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Liis Velsker
Copy
Elektriarvesti.
Elektriarvesti. Foto: Arvo Meeks / Lõuna-Eesti Postimees

Eesti Energia vastas Elektrumi süüdistustele ja teatas, et on kahetsusväärne, et Elektrum on valinud müügiedenduseks konkurendi põhjendamatu ründamise tee.

«Ent eks see olegi nii nagu Elektrum oma pressiteates kirjutab – iga müüja valib oma taktika. Näeme, et Elektrumi müügitaktika on konkurendi halvustamine lootuses sellega klientide sümpaatia võita,» teatas Eesti Energia pressiesindaja Eliis Vennik.

«Igaüks, kes meie kampaaniasse süveneb, leiab ta sealt ka juhtnöörid, mida ette võtta, kui soovitakse lepingut muuta. Ka kõigile klientidele saadetud pikenemispakkumistes on see võimalus selgelt välja toodud,» märkis Vennik.

Ta kinnitas, et Eesti Energia ei sunni – tänasel avatud turul ei saagi mitte ükski müüja sundida – kliente automaatselt elektrilepingut pikendama. «Oleme siiski veendunud, et see on mugavaim ja lihtsam valik kliendile, kes on oma elektrilepinguga rahul – pikenemispakkumine on turul igati konkurentsivõimeline. Samas olgu veelkord öeldud, et igal kliendil õigus teha oma tänasesse lepingusse muudatusi,» tõdes Vennik.

Ühtlasi peaks Elektrum, kes on Venniku sõnul tegelikult ju Läti riiklik elektrimonopol meie lõunanaabrite kodukliendi elektriturul, olema väga hästi teadlik, et alates 2013. aastast on Eestis elektriturg avatud. Eesti Energia ei oma aga monopoolset positsiooni ei elektri jae- ega ka hulgiturul.

«Fakt, et Elektrum siiski oma pressiteates Eesti Energiat monopoliks nimetab, on järjekordne näide nende taktikast – konkurendi halvustamine. Usume, et kliendid saavad aru Elektrumi sõnumi tegelikust eesmärgist,» lisas ta.

Tagasi üles