«Soovisin osta 27. oktoobril 30 päeva piletit sõiduks Tallinn-Kehra ehk I -IV tsoon, pilet.ee lehel oli selle hind 40.70, samas Elronis 38.40,» rääkis Tarbija 24 poole pöördunud Eda. Naise sõnul helistas ta pilet.ee infotelefonil, kuid ei saanud klienditeenindajalt selget vastust, milline on õige piletihind. Kuna tal oli kuukaarti siiski vaja, siis ostis ta 40-eurose kuukaardi ära.
«Alates 28.10 peaks Tallinna elanikel olema pealinna piires sõit tasuta, mis kahjuks pileti ostmisel ei kajastunud, vaatamata klienditeenindaja sellekohasele kinnitusele,» oli naine nördinud. Eda kinnitusel on mitmed rongis olevad klienditeenindajad talle kinnitanud, et eksikombel kallima pileti ostnud inimesed võivad liigselt makstud raha tagasi saada. Ta pöördus korduvalt selle sooviga pilet.ee poole, kuid talle ei vastatud. Ka pole naine rahul pilet.ee klienditeenindajaga, kes oli tema sõnul äärmiselt aeglane ning ebakompetentne. Seetõttu ei ole ta nõus pilet.ee infotelefonile tehtud kõne eest maksma.
«Tallinlaste tasuta sõidu õigus Elroni rongides Tallinna piires hakkas kehtima alates 28.10. Kui pilet osteti 27.10, siis süsteem saigi müüa ainult täishinnaga pileti,» selgitas Ühendatud Piletite ärijuht Argo Verk.
Ta lisas, et väga keeruline on kommenteerida, mida klienditeenindaja täpselt ütles, kas sellest oli võimalik valesti aru saada või eksis töötaja tõepoolest. «Põhjalikuks ülevaateks peaks kuulama üle antud kõne salvestuse, aga selleks oleks tarvis telefoninumbrit ja kuupäeva/kellaaega, millal kõne tehti,» selgitas ta.