/nginx/o/2010/05/12/366586t1h29c6.jpg)
«Saku tervitused Kikule: Hõbe on kulda väärt!» kampaaniaga tegelenud agentuuri meeskonna sõnul on niivõrd tugeva reklaami-, meediaagentuuri ja kliendiga head tulemused loetud tundide küsimus.
«Saku tervitused Kikule: Hõbe on kulda väärt!» kampaaniaga tegelenud agentuuri meeskonna sõnul on niivõrd tugeva reklaami-, meediaagentuuri ja kliendiga head tulemused loetud tundide küsimus.
Kampaaniaga, mis tõi Sakule Postimees.ee veebruari parima reklaami tiitli, tegelesid Trendmark MediaComi digital media meeskond, kuhu kuuluvad Patrik Kupenko ja Tambet Napp.
Meeskonna sõnul ei oleks kampaaniat ilma Divisioni terava pilgu ja loova mõtteta sündinud. «See lahendus on hea näide suurepärase koostöö ning kiire reageerimise efektiivsest kokkusegamisest,» ütles Kupenko.
«Kui brändiga tegeleb niivõrd tugev meeskond, kuhu kuuluvad klient, reklaamiagentuur ja meediaagentuur, siis imelahendused saavad loodud loetud tundidega,» iseloomustas agentuur tööd.
Sellise meeskonna jaoks on nende sõnul ööpäevas väga palju tunde, sest üksteise mõistmine juhtub kohe ning kohe keskendutakse lahendusele ja teostamisele.