Päevatoimetaja:
Aimur-Jaan Keskel

Müüja süüdistas tooli purunemises klienti

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Tarbija24
Copy
Pildil kolme jalaga taburet.
Pildil kolme jalaga taburet. Foto: aalto.com

Tarbijakaebuste komisjon rahuldas kaebuse, milles tarbija nõudis purunenud tooli hüvitamist, kuigi mööblimüüja RUG Mööbel OÜ sõnul oli süüdi klient.

15. juunil 2013 ostis klient RUG Mööblist tooli. Kolme nädala pärast mööbliese purunes ja ostja esitas müüjale juulis pretensiooni. Mööblipood helistas kliendile tagasi ja teatas telefoni teel, et viimane on ise tooli purunemises süüdi ning pakkus võimalust osta uus tool poole hinnaga.

Tarbija pöördus tarbijakaitseameti poole. Mööblipood tarbijakaebuste komisjoni istungile ei ilmunud ning teatas e-kirjas, et nemad tooli parandamist ega asendamist ei paku.

Tarbijakaebuste komisjon otsustas, et kaebus tuleb rahuldada ja RUG Mööbel on kohustatud tasuma kliendile 39 eurot. Võlaõigusseaduse kohaselt vastutab müüa asja lepingutingimustele mittevastavuse eest, kui mittevastavus ilmneb kahe aasta jooksul alates asja üleandmisest ostjale.

Kui pooled komisjoni otsusega ei nõustu või seda ei täida, on neil õigus pöörduda vaidluse läbivaatamiseks maakohtusse.

Tagasi üles