Postimees valib iga kuu välja kuu parima veebireklaami ja reklaamiagentuud Zavood BBDO juhataja Olav Osolini sõnul reageeris Saku Kristiina Šmiguni olümpiamedalile reklaamiga, mis suutis autasu õllemargiga siduda.
Veebruari parim veebireklaam – Saku tervitused Kikule: Hõbe on kulda väärt!
«Sponsorlus on riskibisnis, eriti spordis. Alati on võimalik, et sinu poolt toetatud sportlane saab vigastuse, kukub suurvõistlusel läbi, joob ennast täis, vahetab treenereid ja armukesi või läheb niisama lolliks. See-eest on aga kindel, et võiduhetkel naudib juubeldava rahva tähelepanu ka sportlase külge kleebitud sponsorlogo,» ütles Osolin.
Kui see hetk saabub, siis peab sponsor startima kiiremini kui sportlane, et oma osale võidust võimalikult laia tähelepanu hankida. Tavalisim moodus selleks on Osolini sõnul nobe tänureklaam, kus sponsor pealtnäha kiidab sportlast saavutuse eest, kuid tegelikult tuletab avalikkusele meelde, et temalgi on selles oluline roll.
«Eesti suusatajate tubli sponsor Saku reageeris Kiku olümpiamedalile kibekiiresti reklaamiga, mis suutis hõbedase autasu nauditavalt kuldse õllemargiga siduda. Ei tea, kas kulla puhul olekski nii nutika kopiga lagedale tuldud? Ehk järgmisel talvel näeme!»
Iga kuu parim veebireklaam võistleb aasta parima valimisel, mille võitja esindaja
saab sõita 2011. aasta juunis täispaketiga Cannes Lions festivalile.