Postimehe meediakonkursi veebruari parimaks tunnistati tihedas rebimises Marfin panga kampaania «Ale!», mis kasutas oma kanalitena Postimeest eesti ja vene keeles ja online keskkonda.
Veebruari meediakonkursi võitis Marfini «Ale!»
«Palju on räägitud meedia – ja loovagentuuride koostööst. Marfini kampaania on aga ehe näide meediakanalite ja reklaamiagentuuri vahetust ja tihedast suhtlemisest ning teineteise mõistmisest,» iseloomustas tööd reklaamiagentuur Publicity projektijuht Indrek Raudkivi.
Kampaanias ei olnud Raudkivi sõnul põhirõhk visuaalsel loomingulisusel, vaid lihtsusel ja arusaadavusel ning eelkõige sõnumi erinevate sihtrühmadeni viimisel, mida nimetatud meedialahendus igati toetas.
«Nagu näitasid kampaaniajärgsed uuringud, tõusis teadlikkus MARFIN PANK EESTI AS-i poolt pakutavatest erinevatest pangateenustest ligi 50 protsenti võrreldes kampaaniaeelse perioodiga ning investeeringud turundustegevusse on end ära tasunud ka finantsiliselt. M.O.T.T.»
Kliendi esindaja ( MARFIN PANK EESTI AS) Airi Aalberg, kontorite direktor
Reklaamiagentuur Publicity - Indrek Raudkivi, projektijuht
Iga kuu parim osaleb aasta lõpus lõppvõistlusel. Aasta parimaks tunnistatud reklaami esindaja saab sõita 2011.aasta juunis täispaketiga Cannes Lions festivalile.