Kolm pooleminutilist telereklaami lasti välja kampaania «Liidrite mark» all.
Esimesed Cadillaci uued reklaamid BBHlt tegid debüüdi
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Tegemist on esimeste General Motorsi poolt toodetava Caddilaci jaoks tehtud reklaamidega pärast autotootja poolset agentuuride vahetust, kirjutas adage.com.
Nimelt vahetas Cadillac mõni aeg tagasi oma senise agentuuri Modernista välja agentuuri Bartle Bogle Hegarty vastu.
Kolm 30-sekundilist reklaami, mis esilinastusid täna, koonduvad ühendnimetaja «Liidrite mark» alla.
Lisaks sellele hakkas Caddilac näitama sponsorklippe ka Google’is ja oma Youtube'i kanalis. Ning klipid laeti üles ka automargi Facebooki fännilehele, kus on järgijaid kokku juba ligi 150 000.
Reklaamid tutvustavad 2010. aasta Cadillac CTS-V, CTS Sport Sedan ja SRX Crossover mudeleid.