Eesti Ajalehtede Liidu tegevsekretär Maige Pröömi sõnul on aasta parima printreklaami konkursi eesmärgiks elavdada siinset reklaamiturgu ja anda tegijatele tõuge viia reklaamid veelgi paremale tasemele.
EALL tahab konkursiga elavdada siinset reklaamiturgu
Prööm rääkis, et idee hakata valima aasta parimat printreklaami on olnud õhus juba ammu ja konkursi eesmärk on saada printmeediasse senisest efektiivsema disaini ja sõnumiga reklaame.
Aasta parima reklaami auhinna statuudi kinnitas Eesti Ajalehtede Liidu nõukogu 29. aprillil toimunud koosolekul.
«Praeguseks on välja valitud kolm reklaami, mis ilmusid selle aasta esimeses kvartalis ja mis hakkavad 12 reklaami hulgas auhinnale kandideerima,» ütles Prööm.
Kolm esimest kandidaati on: Saku Rock´i reklaam, mis ilmus lehtedes üle kahe külje, Saaremaa Vodka reklaam «Kuidas vabariigi aastapäeval külalisi vastu võtta?», mille suurus oli üks lehekülg ning Tele 2 ühe külje suurune reklaam «Maksame poole sinu arvest».
Järgmised kolm parimat valitakse välja teises kvartalis ilmunud reklaamide seast.
«Konkursi eesmärk on tunnustada loovagentuuri, klienti, meediaagentuuri või reklaami loojat juhul, kui reklaam pole valminud loovagentuuris,» ütles Prööm ja lisas, et samuti on eesmärk elavdada reklaamiturgu ja innustada reklaamitegijaid looma senisest ilusamaid ja vaimukamaid reklaame.
Auhinnaks valiti hinnaline meene ja ühe ajalehe aastatellimus Pröömi sõnul just seetõttu, et tegemist on igati atraktiivse auhinnaga.