Päevatoimetaja:
Aimur-Jaan Keskel

Lugeja küsib: kas turvatöötaja võib klienti poes jälitada?

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Tiina Kaukvere
Copy
Illustratiivne foto.
Illustratiivne foto. Foto: Panther Media/Scanpix

«Millised reeglid on turvameestele kehtestatud? Kas turvamees tohib poes klienti jälitada või võib sellest poe juhtkonnale teatada? Ma ei ole oma käitumisega kuidagi põhjust andnud ja selline jälitamine jätab ebameeldiva tunde,» kirjutab Tarbija24 lugeja.

Vastab G4S kommunikatsioonispetsialist Ande Etti.

Turvatöötaja ülesanne kaubanduskeskuses on kaitsta keskuse vara. Tema tööülesanded ja eesmärgid on suunatud sellele, et ennetada vargusi ning juba toimunud varguste puhul anda varguse toime pannud isik üle politseile. Arusaadav on, et inimesel võib tekkida ebamugavustunne, kui ta tajub, et tema tegevust jälgitakse. Samas tuleb silmas pidada seda, et turvatöötaja ei jälgi kedagi n-ö oma lõbuks, vaid ta täidab oma otseseid tööülesandeid, millest üks olulisemaid on kaupluses toimuval silm peal hoida ning põhjendatud varguskahtluse korral isikut kontrollida.

Tagasi üles