/nginx/o/2013/09/06/2328649t1hc58a.jpg)
«Tegin Prisma Konto, kaart aegus. Uue ID-kaardi sisestamisel teatab, et on tundmatu kaart, aga kui kasutan aegunud kaarti, siis on kõik korras. Kas võiksin nüüd kasutada vana ID- kaarti kliendikaardina, et vältida uue kulumist?» küsib lugeja.
«Tegin Prisma Konto, kaart aegus. Uue ID-kaardi sisestamisel teatab, et on tundmatu kaart, aga kui kasutan aegunud kaarti, siis on kõik korras. Kas võiksin nüüd kasutada vana ID- kaarti kliendikaardina, et vältida uue kulumist?» küsib lugeja.
Vastab Prisma pressiesindaja Kadri Lainas.
Prisma Konto ei ole seotud ID-kaardi kehtivusega, vaid isikukoodiga. Juhul kui meie terminalid uut ID-kaarti ei loe, siis on ilmselt uue kaardi kiibiga mingi probleem ja soovitaks kliendil kindlasti pöörduda kodakondsus- ja migratsiooniametisse, et seda kontrollida. Küsimus pole ju vaid Prisma Kontos, vaid selles, et toimivat ID-kaarti ja toimivat kiipi võib mujalgi vaja minna.