«Kolmanda kvartali suuremad võitjad olid loomulikult need meediatüübid, kuhu valimisreklaami raha jõudis juba septembrikuus – näiteks välimeedia, kus vahetult enne valimisi reklaami teha ei tohigi,» ütles TNS Emori ärisuuna juht Külli Esko. «Samas jäi aga suurem osa valimiste telereklaami pigem oktoobrikuusse ja see mõjutab oluliselt ka neljanda kvartali kogukäibeid.»
Meediatüüpidest oli Külli Esko sõnul kolmandas kvartalis suurimas kasvutrendis välimeedia (31,4%), otsepost (20,7%), ajakirjad (20%) ja telereklaam (16,1%). Turu kasvuga samas tempos või aeglasemalt suurenesid käibed ka interneti- (10,3%) ja raadioturul (2,4%). Üsna ootuspäraselt jätkus aga ajalehtede väike langustrend (-6,1%).
Niiöelda traditsioonilises turuvaates on kolmanda kvartali näitajate põhjal jätkuvalt suurim osakaal telereklaamil (26,5%), järgnevad ajalehed (23,7%) ning internet (17,6%). Veidi üle kümnendiku turust kuulub raadioreklaamile ja välimeediale (vastavalt 11,8% ja 13,8%), ajakirjade käibe osakaal on 5,8 protsenti.