«Prisma automaatkassad ütlevad ostuprotsessi lõpetuseks: võta oma tšekk ja ostukott. Tegelikult kilekotid ripuvadki sealsamas, aga need tuleb samamoodi kassast läbi lasta nagu muud kaubad. Küsisin müüja käest. Ta ütles, et ei tea, mis loll selle teksti niimoodi sisse on lugenud. Neil olevat nüüd pidev jama sellega,» soovis Tarbija24 lugeja saada selgitust.
Lugeja küsib: miks käsib Prisma iseteeninduskassa ostukotti võtta?
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Vastab Prisma turundus- ja kommunikatsioonidirektor Kadri Lainas:
Antud tekst on tehtud selleks, et kliendid ei unustaks ekspresskassasse oma ostusid ja tšekke. Oleme aga samuti kaalunud antud teksti muutmist, mis tooks selgemalt välja, et räägime siiski kliendi ostudest, mitte kassas rippuvatest kilekottidest, kuna on inimesi, kellele antud termin jääb segaseks. Kogume hetkel klientide tagasisidet kogu ekspresskassade süsteemi ja protsessi kohta ning kindlasti vajadusel arendame ja parandame süsteemi vastavalt klientide tagasisidele.