Saarte Liinide arendusjuht Peeter Oopkaup rääkis, et Heltermaa sadama projekteerimine uue laeva parameetrite järgi oli keeruline.
Saarte Liinid: oleme Heltermaa sadama juhtumi põhjal saanud kõvasti targemaks
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Nüüd on tema sõnul aga selge, et merepõhja plaadistust tuleb tugevdada, vahendas ERR Uudised «Aktuaalset kaamerat».
«Me oleme selle Heltermaa sadama juhtumi põhjal saanud kõvasti targemaks ja arvestame selliseid tekkinud probleeme praegu veel ehitamisel olevate uute laevade rampide juures Virtsus ja Kuivastus,» rääkis Oopkaup.
Astlanda Ehituse juhatuse esimehe Jaanus Otsa hinnangul ehitaja merepõhja plaadistuse liikuma hakkamises süüdi ei ole. «Garantiiaeg kehtib, aga ehitusviga see ei ole. Ja praegu on natuke vara kellelegi näpuga näidata, kelle viga see on,» rääkis Otsa.