«Käisin paar nädalat tagasi Lasnamäe Centrumi Rimis sisseoste tegemas. Kuna ma kogun Rimi kampaaniakleepse, siis märkasin, et letil olid mõned kleepsud. Ilmselt oli eelmine ostja jätnud need võtmata. Küsisin kassapidajalt, kas ma võin need endale saada, kuid tema ütles, et see on keelatud. Juba kaks kassapidajat on sellepärast vallandatud, et nad andsid teiste ostjate kleepsud järgmisele kliendile. Müüja sõnul võib kleepsud endale saada vaid juhul, kui seda lubab neist keeldunud klient. Mul on kaks küsimust. Kas võib võtta kassasse jäänud kleepse ja kas tõesti kassapidajaid kleepsude pärast lastakse lahti?» küsib venekeelse Postimehe lugeja.
Lugeja küsib: kas tõesti laseb Rimi müüja kleepsude pärast lahti?
Vastab Rimi pressiesindaja Katrin Bats.
Kampaaniate ajal jagatavatel kleebistel on meie jaoks materiaalne väärtus, kuna neid saavad vaid ostu teinud kliendid. Seetõttu tasuta me neid loomulikult ei jaga. Loomulikult on juhuseid, kui klient ise keeldub kleebistest ja mõni kord neid pakutakse järgmisele kliendile. Kui klient ei võta kleepse, siis on kassiir kohustatud järgmisele ostjale andma vaid nii palju kleepse, kui ta saab oma ostude eest.
Meil on aastate eest olnud juhuseid, kus mõned ebaausad teenindajad on neid klientide poolt võtmata kleebiseid endale kogunud ning sellist teguviisi käsitleme mõistagi juba väärteona.
Sel põhjusel on tõesti mõned teenindajad oma tööst ka ilma jäänud. Samas, nüüdseks taolisi juhtumeid väga sageli enam ette ei tule. Pealegi, töötaja vallandamine on siiski äärmuslik meetod, mille kutsub esile enamasti mingi suurem hulk rikkumisi, millest ei ole enam võimalik mööda vaadata.