Keemiaettevõte Henkel teatas, et kolmandas kvartalis suurenes ettevõtte müügitulu 4,2 protsenti, jõudes 4,184 miljardi euroni.
Henkeli käive kasvas kolmandas kvartalis 4,2 miljardi euroni
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Kõige suurem müügitulu kasv oli kodukeemia sektoris (kasv 5,5 protsenti), järgnes liimide ja tehnoloogia ärisektor (kasv 4,6 protsenti) ja kosmeetika- ja hügieenitarvete sektor (kasv 3,1 protsenti).
Henkeli korrigeeritud kasumimäär (EBIT marginaal) kasvas võrreldes eelmise aasta esimese kvartaliga 1,4 protsenti, jõudes 16,1 protsendini.