Päevatoimetaja:
Aimur-Jaan Keskel

Uued diiselrongid lähevad kohtukaotusest hoolimata liinile

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Liis Velsker
Copy
Elroni rong.
Elroni rong. Foto: Liis Treimann / Postimees

Hoolimata Tallinna halduskohtus saadud kaotusest kinnitasid raudteeomanikud uued sõiduplaanid, mille alusel asub Elron teenindama üleriigilist reisirongiliiklust alates 1. jaanuarist 2014.

Tallinna halduskohus nõustus oma värskes otsuses riigihangete vaidlustamise komisjoniga, et riigi ja Elektriraudtee (uue nimega Elron – toim) vahel sõlmitud reisijateveo avaliku teenindamise leping on tühine ning reisiliikluse korraldaja oleks tulnud leida hankemenetlusega. Kohtu hinnangul tähendab selline kohustus ühtlasi keeldu sõlmida otselepingut.

Kindel on aga see, et uuel aastal sõidavad sellegipoolest uued Elroni diiselrongid. «Uued sõiduplaanid toovad kaasa reaalse väljumiste arvu kasvu – 1. jaanuarist kahekordistub Viljandi, Türi, Tartu ekspress- ja Narva liinil igapäevaste väljumiste arv,» sõnas Elroni juhatuse esimees Andrus Ossip.

«Oleme lõpetamas ka oma koolitusprogramme, mille raames koolitatakse kõik meie oktoobris värvatud rongijuhid ja klienditeenindajad, tagades nii neile valmisoleku asuda teenindama 1. jaanuaril üleriigilist reisirongiliiklust,» lubas Ossip. Elronile on Stadler tänaseks tarninud ka kogu elektrirongipargi ning 12 diiselrongi.

Kodulehekülg uus.elron.ee kajastab Elroni poolt läbiviidud uute elektri- ja diiselreisirongide hanke kulgu.

Tagasi üles