Selveri kliendid nõuavad jaeketi Facebooki lehel selgitusi, miks «Jõulumängu» kleepsukampaanias paljud tooted sama hinnaga näivad nagu mujal poodides.
Kliendid nõuavad Selverilt kleepsukampaania kohta selgitusi
«Hei, Selver, naljaka asja avastasin «Jõulumängust». Nimelt pole eriti mõtet kleepsusid koguda, kuna auto saab täpselt sama hinnaga nagunii kätte. Soodustus missugune!» kirjutab üks klient kaupluse Facebooki lehel.
Selveri turundusdirektor Ruth Aarma selgitas Tarbija24-le, et Selveri «Jõulumängu» kampaanias oleva Kia Picanto hinnas (kogudes 30 kleepsu saab sõiduki 9990 euroga) sisalduvad lisaks ka talverehvid ja ARK pakett. Kia kodulehel reklaamitava auto hinnas need lisaväärtused puuduvad. Aarma lausus viimaks retooriliselt, et kampaaniakleepsude kogumine on seega ikka vägagi mõistlik mõte.
Teine sotsiaalvõrgustiku kasutaja tõi sama postituse all välja, et kogudes kümme kleepsu saab näiteks 500-milliliitrise Elizabeth Ardeni Green Tea kreemi 21,99 euroga. Vautšeriportaalis Mylook maksab sama toode aga 17,99.
Selver vastas sellele postitusele nii: «Selver ei suuda kunagi võistelda hindade poolest e-poodidega, kel taolist suurt müügipinda üleval pidada ei ole nagu meil.»
Kolmas inimene pahandas kampaanias pakutava assortiikommikarbi hinna pärast. «Mis pagana imekommid seal sees on, et see karbitäis nii kallis on? Kui nüüd arvutada juurde see 50 eurot, mis tuleb kõigepealt kulutada, et 10 kleepsu saada, siis on üle 67 euro ikka ilmselgelt liiga palju ühe kommikarbi eest välja käia,» arvas ta.
Selver kommenteeris pahameelt nõnda: «Seda 50 eurot päris kommikarbi maksumuseks ümber arvutada ei ole õige – selle eest ostad ennekõike muud kaupa, millega saad pealekauba kleebised. Lindti šokolaad oma kvaliteedi tõttu maksabki pisut enam ja karp ei ole kõige pisem variant.»