![Eestlaste soovtoode number üks: lõhefilee.](http://f11.pmo.ee/rHkXvAfNIwqynes5a0QQjAChQUI=/1442x0/filters:format(webp)/nginx/o/2013/11/11/2613466t1h2d74.jpg)
Jaekett Selver uuris kampaania «Soovid, soovid, soovid…» pakkumiste kokku panemisel tuhandetelt eestlastelt, milliseid tooteid nad kõige enam sooviksid allahinnatult osta.
Jaekett Selver uuris kampaania «Soovid, soovid, soovid…» pakkumiste kokku panemisel tuhandetelt eestlastelt, milliseid tooteid nad kõige enam sooviksid allahinnatult osta.
Soovitoodete valimiseks korraldati internetihääletus, milles osalesid Selveri avalike suhete juhi Annika Vilu sõnul tuhanded kliendid. Selgus, et seekordsete lemmiktoodete edetabeli tipus hoiab esikohta lõhefilee.
Tabel enam soovitud toodetest kujunes järgmiseks:
«Soovid, soovid, soovid on kampaania, millega anname kliendile võimaluse ise kampaaniapakkumisi kokku panna. Klient valib soovitud kaubad välja ning meie läheme hankijatega läbi rääkima, et hinnad soodsaks saada. Igal kampaanial on erinevad tootekategooriad ja erinevad tooted, mille seast kliendid lemmikuid saavad valida,» selgitas Vilu.
Rimi jaeketil spetsiaalset soovitoodete kampaaniat ei ole, kuid Rimi kommunikatsioonijuht Katrin Bats nentis, et müügihitid on reeglina ikka samad – piim, banaan, leib, sai jms. «Need tooted leiab kõikide kaupluste müügitipust. Müükide edetabelis on esikümnes reeglina ikka ka need tooted, mis parasjagu kampaaniates,» kommenteeris ta.
Küll aga erinevad Batsi sõnul klientide eelistused piirkondlikult või sõltuvad konkreetsest asukohast. Näiteks Tartu Tasku Rimi müüdumate toodete hulgas on saiakesed ning karastusjoogid. Samas Võru kliendid ostavad lisaks muudele tavapärastele toodetele rohkem pudelivett. Narva külastajate lemmikud tunduvad kommunikatsioonijuhi andmetel olevat kohukesed ning hapukoor. Ülemiste Rimi müügiedetabeli tipus on teiste kauplustega võrreldes enam puuvilju.
Maxima tõi samuti välja kümme toodet, mida kliendid kõige enam soovivad ja mis on ka kõrgetel kohtadel käibetopis. «Ilma neid tooteid pakkumata ja neile ka tihti kampaaniapakkumisi tegemata ei saaks ilmselt ükski kauplus olla edukas,» lisas Maxima kommunikatsioonijuht Erkki Erilaid.
Edetabel on järgmine:
Prisma kõige populaarsemad tooted, arvestades viimase poole aasta tükilist müüki, on järgmised: