/nginx/o/2013/11/09/2609826t1h6bda.jpg)
Lenovo äri õitseb jätkuvalt, võrreldes näiteks Delliga, kes on hädas ettevõttesiseste muutuste ja tarbijakaebustega, kirjutab Engadget.
Lenovo äri õitseb jätkuvalt, võrreldes näiteks Delliga, kes on hädas ettevõttesiseste muutuste ja tarbijakaebustega, kirjutab Engadget.
Ettevõte müüs eelmises kvartalis rekordilised 29 miljonit seadet ning nägi nii tulu- kui kasuminumbri kahekohalist tõusu– see on selline kasvutase, mis võib jätta lausa mulje, nagu oleks väljutud stagneerunud lauaarvutiturult ning liitutud millegi illegaalsega.
Tegelikult on toimunud ettevõtte poolt pakutava jätkuv mitmekesistamine: nutitelefonide ja tahvelarvutite müügiühikud möödusid suvel lauaarvutite omast ning nüüd, SmartTV’dega kombineerituna, moodustavad need 15 protsenti Lenovo müügitulust – eelmisel aastal oli see kaheksa protsenti ning aastal enne seda neli protsenti.