Eesti Ajalehtede Liit (EALL) otsustas hakata valima aasta parimat ajalehes ilmunud reklaami, võitja valitakse välja iga kvartali kolme parema reklaami seast - kokku vähemalt 12 reklaami hulgast.
Ajalehtede Liit hakkab valima parimat lehes ilmunud reklaami
Selle aasta esimese kolme kuu parimad reklaamid valisid välja ajalehtede reklaamijuhid, teatas EALL.
Kolm parimat esimeses kvartalis ilmunud reklaami on Saku Rock´i reklaam, mis ilmus lehtedes üle kahe külje, Saaremaa Vodka reklaam «Kuidas vabariigi aastapäeval külalisi vastu võtta?», mille suurus oli üks lehekülg ning Tele 2 ühe külje suurune reklaam «Maksame poole sinu arvest».
EALL nõukogu kinnitas 29. aprillil toimunud koosolekul aasta parima reklaami auhinna statuudi, mille järgi antakse auhind EALLi liikmeslehtedes ilmunud reklaamile.
Auhinna eesmärk on tunnustada loovagentuuri, klienti, meediaagentuuri või reklaami loojat, kui reklaam pole valminud loovagentuuris.
Auhinnale kandideeriv reklaam võib olla ilmunud nii põhilehes, lisas, kleebitud lehe külge jne. Hindamise aluseks on reklaami efektne disain ja sõnum.
Konkursil võivad osaleda ka välismaiste reklaamide adaptsioonid. Piiranguid reklaami suurusele ja erilahendustele ei ole.
EALLi liikmeslehtede reklaamijuhtidest koosnev eelžürii valib igas kvartalis välja kolm parimat, kes kõik pääsevad finaali.
12 finalisti seast valib võitja žürii. Žürii suurus on kuni seitse liiget ja žüriisse kuulub vähemalt kolm liikmeslehtede esindajat, kliendi esindaja, loovagentuuride esindaja ja ekspert.
Aasta parima reklaami auhind kuulutatakse välja ja antakse üle koos aasta ajakirjandusauhindadega.
Võitnud reklaam trükitakse ära EALLi liikmeslehtedes. Võitja saab hinnalise meene ja oma valikul tasuta aastase lehetellimuse.