Kalevi müük annab eestlase eneseteadvusele hoobi

Andrus Karnau
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Premia juht Kuldar Leis.
Premia juht Kuldar Leis. Foto: Liis Treimann.

Premia Foodsi juhatuse esimees Kuldar Leis märkis, et kommivabriku Kalev ost annab tunnistust, et suur Skandinaavia kompanii usub Eesti majanduse arengusse.


«Orkla on ostjana väga tugev, Orkla on Skandinaavias üks suuremaid, kui mitte kõige suurem toiduainefirma. See, et nad tunnevad huvi meie piirkonna vastu, on väga hea, nad usuvad, et areng jätkub ja majandus hakkab kasvama,» lausus Leis.

Leis märkis, et toiduäri on lokaalne, et edukalt müüa, tuleb kohapeal toota ja firmat juhtida. Seega pole põhjust karta, et Orkla kommivabriku suleb ja Kalevi komme kusagil mujal tootma hakkab.

«Kalev on olnud aastaid Eesti tuntuim kaubamärk, emotsionaalselt on see väga tähtis. Kuigi aastaid on juba räägitud, et Oliver Kruuda müüb Kalevit, on see Eesti inimese teadvusele suur hoop,» ütles Leis

Eesti kapitali kontrolli alla jäävad pärast Kalevi müüki veel piimatööstus Tere, toidufirma Maag, toidukontsern Pere ja Liviko alkoholitööstus. Tuntumatest tegjatest ka veel Saaremaa piimatööstus ja lihatööstus, juustutootjad E-piim ja Estover.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles