Kontsern teatas, et ei ole kummagi tulemusega rahul, kuivõrd oli oma prognoosides optimistlikum. Kasumit kaotati kolmandas kvartalis online meedia ja trükiteenuste segmendis. Perioodiliste väljaannete segment kasvas võrreldes aastataguse perioodiga.
Kontserni käive langes kolmandas kvartalis 2 protsenti 12,98 miljonile eurole.
Online meedia segmendis olid kolmandas kvartalis probleemiks ootamatu käibenõrkus Läti ja Leedu portaalides ning samal ajal samu ettevõtteid tabanud tavalisest suurem ebatõenäoliste arvete allahindlus.
Perioodiliste väljaannete segmendis on käive küll eelmisele aastale alla jäänud, kasumlikkus aga tõusnud, mistõttu perioodilised väljaanded teenisid 4% rohkem kasumit kui eelmisel aastal.
Trükiteenuste segmendis rõhus käivet ning kasumlikkust endiselt aasta alguses turgu tabanud madalseis.
Kolmandas kvartalis teatas AS Eesti Meedia, Ekspress Grupi kaasaktsionär kolmes ühisettevõttes, et nende omanikeringis on leidnud aset muudatus, mistõttu on Ekspress Grupil nimetatud ettevõtetes akstionäride lepingust tulenev kaasaktsionäri väljaostuõigus. Ekspress Grupp plaanib nimetatud väljaostuõigust kasutada ning teostab selleks vajalike toiminguid.