Päevatoimetaja:
Aimur-Jaan Keskel

Selver kontrollibki mõnda klienti iga kord

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Tiina Kaukvere
Copy
Selvepult.
Selvepult. Foto: Toomas Huik

Tarbija24 lugeja kirjutas, et tema jaoks tundus juba veider, kui iga kord selveekspressi teenust kasutades tema oste kontrollima tuldi. Lähemalt uurides selgus, et arvuti oli märkinud, et antud klienti tulebki iga kord kontrollida.

Tarbija24 lugeja pöördus Selveri klienditeenindaja poole, kuna selveekspressi teenus hakkas tema jaoks oma mõtet kaotama – iga ostu puhul tehti ostukontroll. Teenindaja kirjutas partnerkaardi numbri üles ja selgus, et tema kaardil oli märge juures «check every time» (kontrollida iga kord – toim.).

Selveri pressiesindaja Annika Vilu kinnitas, et nii võib olla. «Kui inimene on eksinud väga suure summaga või pidevalt igal kontrollil, siis paneb arvuti sellise märke külge,» kinnitas Vilu.  Kui klient edaspidised kontrollid veatult läbib, siis kaob ka märge.

«Kümmekond lepingut oleme siiski lõpetanud, sest kui mõnel inimesel on igal ostukorral kaks kotitäit kaupa, millest vaid kolm toodet on skaneeritud, siis on siililegi selge, et hajameelsusega tegemist ei ole.  Eks selliste inimeste tõttu ongi kontroll vajalik,» nentis Vilu.

Head lugejad, jagage oma kogemusi selveekspressi teenusega - kui sageli teie oste kontrollitakse?

Tagasi üles