Starmani hinnangul lähiajal saadete järelevaatamist võimaldavad uued teenused telereklaami müüki ei mõjuta, kuid pikemas perspektiivis muutub reklaamimaastik kindlasti.
Starman: lähiajal tehnoloogilised uuendused telereklaami müüki ei mõjuta
«Reklaamiandjad peavad kindlasti välja mõtlema uusi lahendusi, et oma tooteid tutvustada,» kommenteeris Starmani juhatuse liige Indrek Ild E24le.
Kindlasti tõuseb Ildi hinnangul sponsorklippide osakaal ning niinimetatud promo bug'ide ja tootepaigutuse tähtsus.
«Maailmas on uus trend, et on võimalik väga täpselt ja sihitult reklaami müüa ka «ajamasina» sarnastes toodetes ilma, et konkreetset saadet segada. Maailmas on olemas ka näited, kus sarnaseid tooteid on võimalik tellida endale kas tasuta koos reklaamidega või tasu eest ilma reklaamideta,» selgitas Ild.
Samasugused võimalused on Ildi sõnul ka videolaenustes ja mujal. «Usun, et tänapäevane reklaamitööstus on paindlik ja käib ajaga kaasas.»
«Suurim põhimõtteline muutus saab olema see, et on inimese vaba valik, kas kulutada vaba ja veetmisele vähem aega ja vaadata reklaame või maksta rohkem ja veeta aega ilma reklaamideta,» nentis Ild.