Cherry Media on sel aastal kahekordistamas on reisimüügi käivet, sel ulatub ligi 5.5 miljoni euroni.
Cherry reisimüügi käive ületab tänavu 5 miljonit eurot
Eelmisel aastal alustas Cherry pakettreiside müügiga Küprosele ja Türki ning sel aastal on uusi reisivõimalusi juba kasutanud ligi 7000 inimest. Kokku stardib Tallinn, Riia ja Vilniuse lennuväljalt sel aastal 42 tšarterlendu päikese alla, neist 16 Tallinnast.
Pakettreiside müük moodustab umbes poole Cherry reisiteenuste käibest, ülejäänu on peamiselt riigisisene või Balti riikide vaheline turism.
«Kui 2010. aastal alustasime restorani-, spaa- ja muude päevapakkumiste portaalina, siis nüüdseks on Cherry kasvamas peamiselt e-kaubanduse ja online-reisiettevõttena,» ütles Cherry Eesti tegevjuht Martin Kõiva.
«Meie edu pakettreiside turul näitab, et nõudlus sooja maa reiside vastu on kõigis kolmes riigis suur ning seniste tegijate poolt pakutavad hinnad maailma kontekstis kallivõitu,» lisas Cherry reisimüügi juht Triin Kallas.
Cherry müüb peamisel nädalasi, lennupileteid ja ekskursioone sisaldavaid puhkusepakette viie tärni hotellidesse Türgis ning Küprosel. Kõiva sõnul lisandub peaegi sihtkohtade hulka ilmselt Gran Canaria Hispaanias.