Elioni hinnangul mõjutavad tehnoloogia areng ja muutused telerivaatamise harjumustes kindlasti ka reklaamimüüki.
Elion: tehnoloogia areng mõjutab kindlasti reklaamimüüki
«Kui vaatame trende mujal maailmas, siis näeme, et klassikaline reaalajas televisioon elab läbi muutusi. Interneti- ja mobiilse televisiooni kasutus kasvab ning telekavaatamine muutub nutiseadmete tõttu üha individuaalsemaks,» kommenteeris Elioni sisuteenust juht Paul Kristjan Lilje E24le.
Lilje sõnul on Eesti muust maailmast veel üsnagi maas, kuna selliste teenuste kättesaadavus on hakanud kasvama alles viimastel aastatel.
«Seega on üsna tõenäoline, et ka reklaamimüük liigub arengutega kaasa ning siirdub koos telesisuga teistesse tarbimismudelitesse ja kanalitesse, » lisas ta.
Elion tuli hiljuti välja uuendusega, mis võimaldab kodumaiseid saateid järelvaadata reklaamivabalt. Ühtlasi on võimalik kõikide põhipaketi kanalite programmi tagantjärele vaadata ja seriaalide episoodid korraga salvestama panna