«Käin sageli Selveris ja mõnikord harva kasutan ka selveekspressi teenust. Aga iga jumala kord pean ma läbima ostukontrolli, kuigi iga kord on mul kõik korras. Jah, ma saan meeleheaks väikse šokolaadi, aga ikkagi häirib, et pood mind vargaks peab. Mille järgi Selver seda ostukontrolli teeb ja miks mind iga kord välja valitakse?» küsib lugeja.
Lugeja küsib: miks Selver iga kord just mind kontrollib?
Vastab Selveri pressiesindaja Annika Vilu.
SelveEkspressi ostukontrolli valib arvuti inimesi juhuslikult, arvestades kliendi ostusagedust, veatult läbitud kontrolle, aga ka eelmisest ostust möödunud aega. Kliendile võib seega soovitada sagedamat ostmist kui ühel korral viieteistkümnest. SelveEkspressi teenus on väga mugav võimalus nendele klientide, kes soovivad oma igapäevased ostud kiirelt teha. Võrreldes tavaliste iseteeninduskassadega jääb ära kauba korvi või kärru ja sealt edasi kotti panemise vaev, sest kauba saab skaneerida juba müügisaalis ja kohe ostukotti panna. Ostukontroll võtab küll pisut aega, aga kui seda tuleb teha harva, siis on ajavõit suur.
Kontroll on sellesse lahendusse sisse ehitatud, sest kõigis riikides leidub inimesi, kes püüavad süsteemi ära kasutades kaupa tasuta saada. Hetkel on SelveEkspressi kasutajaid 68 000, nendest igal nädalal kasutavad selvepulti 22 000 inimest. Kõige enam iseteenindusoste tehakse Kakumäe, Keila ja Järve Selverites. Kokku on SelveEkspressi teenus 11 kaupluses, kohe lisanduvad ka Peetri ja Balti jaama Selver.