Päevatoimetaja:
Angelina Täker

Kraft Foods sai superlepingu kinodega

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Hetlin Villak-Niinepuu
Copy
Artikli foto
Foto: Peeter Langovits

Tegemist on esimese korraga, kui toidu reklaamijad on suutnud viia ühe kaubamärgi tooted nii laiaulatuslikult kinolinale.

Maailma suuruselt teine toiduainete tootja Kraft Foods ja National CineMedia kirjutasid alla turunduslepingule, mis viib Krafti brändid nagu «Oscar Mayer'i» lõunasöögid, «Stride» nätsu ja «Ritz'i» kreekerid suurele ekraanile, kirjutas

adweek.com

.

Leping tähistab esimest korda, mil toiduainete reklaamija sai pikaaajalise ja laiaulatusliku kaubamärgipõhise lepingu kinoga.

Krafti kampaania koosneb kaheminutilisest ja 30-sekundilisest originaalsest meelelahutuslikust klipist, mida toetavad veel ka kaks lühemat reklaami, mida lastakse kokku 15 400 kinos vahetult enne filmi koos treileritega.

«Uus kinokampaania sobib suurepäraselt meie strateegiaga kaasata rohkem võimalusi ja aitavad luua sügavamat sidet meie kaubamärkidega,» ütles Krafti globaalse meedia teenuste osakonna asepresident Mark Stewart.

Ta lisas, et tegemist on ka esmakordse reklaamikampaaniaga USAs, mis hõlmab nii Kraft Foodsi kui ka Cadbury brändi.

Kuigi kinoreklaam hõlmab endas mitmeid reklaami kategooriaid, on pakendatud kaupadele orienteerunud ettevõtted väga aeglaselt selle meediumi omaks võtnud.

«Kraft Foods'i uus strateegia on tegelikult kino jaoks senise «mängu» muutja,» ütles PMNi müügi- ja turundusdirektor Cliff Marks.

«Olen alati arvanud, et see on tootemarkide jaoks suur võimalus kasutada brändipõhist meelelahutust, millega saab luua ainulaadse isikliku suhte tarbijatega. Ja nüüd aitavad Kraft Foods ja MediaVest (Kraft Foodsi meediaagentuur - toim) seda teooriat tõestada.»

Tagasi üles