Hiljuti ilmusid Coca-Cola Plaza ja Nokia Kontserdimaja naistetualettidesse meeste pissuaarid. Tegemist ei ole hilinenud aprillinaljaga, vaid meeste tantsupeo «Elementaalne»
guerilla
-marketingi aktsiooniga.
Hiljuti ilmusid Coca-Cola Plaza ja Nokia Kontserdimaja naistetualettidesse meeste pissuaarid. Tegemist ei ole hilinenud aprillinaljaga, vaid meeste tantsupeo «Elementaalne»
-marketingi aktsiooniga.
«Meeste tantsupidu on üks neist ettevõtmistest, mis teeb tuju heaks ja motiveerib looma traditsioonilisest natuke erinevamaid reklaame,» ütles agentuuri AGE McCANN loovjuht Heiki Urbala.
Konkreetne lahendus sai Urbala sõnul välja töötatud koostöös meeste tantsupeo peaprodutsendi Madis Oravaga.
«Usume, et antud lahendusega tabame hästi kultuurihuvilist sihtgruppi õrnema soo hulgas.»
Meeste tantsupidu «Elementaarne» toimub 13. juunil Rakveres.