Päevatoimetaja:
Aimur-Jaan Keskel

Reklaamitrikk – meeste pissuaarid viidi naiste tualettruumi

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Hetlin Villak-Niinepuu
Copy
Meeste tantsupeo reklaamimiseks viidi pissuaarid naiste tualettruumi.
Meeste tantsupeo reklaamimiseks viidi pissuaarid naiste tualettruumi. Foto: Age McCann

Hiljuti ilmusid Coca-Cola Plaza ja Nokia Kontserdimaja naistetualettidesse meeste pissuaarid. Tegemist ei ole hilinenud aprillinaljaga, vaid meeste tantsupeo «Elementaalne»

guerilla

-marketingi aktsiooniga.

«Meeste tantsupidu on üks neist ettevõtmistest, mis teeb tuju heaks ja motiveerib looma traditsioonilisest natuke erinevamaid reklaame,» ütles agentuuri AGE McCANN loovjuht Heiki Urbala.
Konkreetne lahendus sai Urbala sõnul välja töötatud koostöös meeste tantsupeo peaprodutsendi Madis Oravaga.
«Usume, et antud lahendusega tabame hästi kultuurihuvilist sihtgruppi õrnema soo hulgas.»

Meeste tantsupidu «Elementaarne» toimub 13. juunil Rakveres.

Tagasi üles