Hankijate hinnangul on järgmise viie aasta olulisemad teemad jaekaubanduses personalipoliitika, klientide lojaalsusprogramm ja personaalsed pakkumised, selgus reedesel Rimi jaekaubanduse visioonikonverentsil, kus osalejatest arvas selliselt enam kui 20 protsenti küsitluses osalenutest.
Rimi: järgneva viie aasta võtmeteema jaekaubanduses on personalipoliitika
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Ligi 60 protsendi vastanute hinnangul lojaalsus jaekettidele viie aasta jooksul pigem kasvab.
Kümnendik küsitlusele vastanutest pidas järgmise viie aasta võtmeteemadeks jaekaubanduses omamärgitoodetega ja ökoloogilise jalajäljega seotud küsimusi.
Reedel toimus Rimi jaekaubanduse visioonikonverents, kus osales enam kui sada kaubandus-valdkonna juhti ja spetsialisti.