Päevatoimetaja:
Sander Silm

Ryanair teeb novembrist klienditeeninduses mitmeid olulisi muudatusi

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Kadri Inselberg
Copy
Ryanair'i juht Michael O'Leary lubas aktsionäridele, et nad hakkavad kliente paremini kohtlema.
Ryanair'i juht Michael O'Leary lubas aktsionäridele, et nad hakkavad kliente paremini kohtlema. Foto: Reuters / Scanpix

Ryanair teatas, et pärast laiaulatuslikku klientide tagasiside uuringut, teevad nad järgmise kuue kuu jooksul klienditeeninduses hulganisti muudatusi.

Kõigepealt eemaldatakse novembri alguses Ryanairi koduleheküljelt «Recaptcha» turvakood ning alates 1. novembrist on nende koduleheküljel lennupiletite broneerijatel võimalus 24 tunni jooksul parandada väikseid vigu nimes või marsruudis.

Samuti alustab Ryanair novembrist «vaikseid lende», mis tähendab, et enne kaheksat hommikul ja pärast üheksat õhtul ei sega meeskond reisijaid pidevate reklaamteadetega. Lisaks muudetakse nendel lendudel valgus mahedamaks.

Detsembrist alates lubab Ryanair reisijatel võtta käsipagasile lisaks lennukisse ka ühe väikse koti. See peab olema väiksem kui 35x20x20.

Detsembri algusest maksab pardakaardi printimine lennujaamas neile, kes on internetis end lennukile registreerinud, senise 70 euro asemel 15 eurot.

5. jaanuarist langetab Ryanair lennujaamas pagasitasu 60 eurolt 30 euroni ning väravas 60 eurolt 50 euroni.

Tagasi üles