Prantsuse autotootja Citroën reklaamib oma kasutatud autode ostu-ja müügiteenust hiljuti lennuliikluses kaose tekitanud Islandi vulkaaniga.
Citroën rakendas Islandi vulkaani reklaamikampaania ette
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Reklaamikampaania peamine idee on, et kui sa ostad juba kellegi kasutuses olnud auto, võib selle tehnilise seisukord olla üsna kehv, vahendab popsop.com. Autotootja uus programm- Citroën Select- peaks garanteerima, et nende kaudu ostetud kasutatud auto on kontrollitud ning iga tema eest makstud senti väärt.
«Kui sa ei taha, et su auto tekitaks samapalju saastet kui Euroopa lennujaamade töö peatanud vulkaan Eyjafjallajökull- osta see Citroën Selectist,» kõlab reklaami sõnum ning probleemide korral lubatakse raha tagasi maksta.
Vaata Citroëni klippi siit.