Päevatoimetaja:
Aimur-Jaan Keskel

Taevas ootab, et Cannes’is nende töid märgataks

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Copy

Reklaamiagentuur Taevas Ogilvy esitas Cannes Lions Festivalile neli Eestis Kuldmuna auhinna saanud tööd.

Taevas Ogilvy loovjuht Lauri Tikerpe sõnul saadeti Cannes'i Kristiine Keskuse kingakollektsiooni trükireklaam «Kingamaffia», mis võitis Kuldmuna 2010 Trükireklaami kategoorias Kuldmuna, Amserv Grupi uute Peugeot' salongide trükireklaam «Lõvi», mis võitis Kuldmuna, Sanofi-aventis Essentiale Forte N trükireklaam «Maks», mis võitis Pronksmuna ja välireklaami

ambient

kategoorias Hõbemuna võitnud Kliinik 32 installatsioon «Hiigelhambad». Viimane töödest pärjati ka ADCE Estonia 2010 disainikonkursil hõbedaga.

Tikerpe lisas, et need tööd saadeti just seetõttu, kuna nende tööde idee ja teostus võivad vastata rahvusvahelistele standarditele.
«Ootame, et meie töid märgataks,» ütles Tikerpe ja lisas, et agentuur on ise oma lahendustega rahul.

«Loomulikult on alati detaile, mida saaks teistmoodi ja paremini teha, aga see on juba loovasse inimloomusesesse kodeeritud, et sada protsenti rahul ei saa kunagi olla.»
Tähtsam kui auhinnad on aga Tikerpe sõnul see, et need reklaamid on klientidele end ka ära tasunud.

Cannes'i üldist taset arvesse võttes arvas loovjuht, et sellele ei saa keegi väga vastu vaielda, et Cannes on jätkuvalt üks arvestatumaid reklaamifestivale, kus peaksime nägema seda, mis täna ja homme reklaami-, turundus-, meedia- ja kommunikatsioonimaailmas üldiselt toimub ning toimuma hakkab, ja et Cannes'i lõvid on jätkuvalt ühed hinnatumad auhinnad.

«Samas on muidugi selge, et nii suur masinavärk peab natuke ohverdama paindlikkuse arvelt. Suured esitamistasud on ju üle maailma tekitanud trotsi, ja nii mõndagi möödunud aasta supertööd, eriti interaktiivses või ambient-vallas, ei pruugi Cannes'is üldse kohata, pigem mõnel väiksemal ja napsakamal festivalil,» arvas Tikerpe ja lisas, et olgu trotsi kui palju tahes, selge on see, et nurisetakse, aga ikka saadetakse.

Seda, kes agentuurist festivalile sõidavad, et ole veel otsustatud, kuid siiski oodatakse sündmuselt eelkõige üllatamist, inspireerimist ja uut energiat.

«Minu jaoks isiklikult on Cannes olnud see koht, kus ma saan kõvasti juurde töötahet, nähes, et inimeste mõttemalle muutvad ideed võivad saada teoks, ning et piirideta loovus ja tulemuslikkus võivad suurepäraselt käia käsikäes.»

Tagasi üles