Kosmeetikagigant, mis kulutab ainuüksi USAs aastas reklaamide ja kampaaniate peale 700 miljonit dollarit, viis osa oma kaubamärke teise agentuuri alla.
L’Oreal läks vana agentuuri juurest Universal McCanni alla
L'Oreali USA tarbekaupade üksus vahetas senise agentuuri Publicis Groupe'i kuuluva Zenith Optimedia Interpublic Group'i kuuluva Universal McCanni vastu, teatas AdWeek.
Vahetus tehti pärast seda, kui Accenture võrdles kahte agentuuri.
Möödunud aastal kulutas klient meedia peale ainuüksi USAs 710 miljonit dollarit, 2008. aastal ulatus see summa 660 miljoni dollarini.
L'Oreali USA tarbekaupade osakonna president Joe Campinelli sõnul on tegemist strateegilise arenguga nende agentuuri mudelis. «Me oleme säilitanud oma kahe allüksuse L'Oreal Paris' ja Maybelline/Carnieri loovmeeskondade vastavusse viimise.»
Meedia planeerimine ei olnud üks hindamiskriteeriume, mille alusel agentuuride vahel valik tehti, mistõttu jääb Optimedia hallata senine Maybelline New Yorki ja Carnieri kaubamärkide meediaplaneerimine.
L'Oreali enda alla saamine on Universal McCanni sel nädalal juba teine töövõit. Esmaspäeval teatas agentuur, et sai enda kliendiks Burberry.