Päevatoimetaja:
Aimur-Jaan Keskel

Wonderbra läheb oma reklaamide kallale

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Hetlin Villak-Niinepuu
Copy
Wonderbra «Hello Boys» kampaania.
Wonderbra «Hello Boys» kampaania. Foto: Wonderbra, rinnahoidjad

Maailma tuntuimate rinnahoidjate tootja uuendab oma 1994. aastal Trevor Beattie poolt loodud «Hello Boys» kampaaniat.

Kampaaniat uuendab Pariisis asuva Wonderbra kontori turundaja Helene Patrini.


Brändi omanik on DB Apparel, millele kuuluvad lisaks veel ka sellised kaubamärgid nagu Playtex ja Shock Absorber, kirjutas

Marketing Week

.

Agentuur koordineeris 2008. aastal ka üleriigilist modelliotsingut uue reklaamnäo tarbeks ning lansseeris 2009. aastal Wonderbra Ultimate Strapless rinnahoidja kampaania, mis hõlmas ka ulatuslikku sotisaalmeedia kampaaniat.

Detsembris edutas Suurbritannia DB Appareli kontor Julia Nolani turundusdirektori ametikohale, kelle kohustuste hulka kuulub muuhulgas ka kolme eelmainitud brändi Suurbritannia kampaaniate eest vastutamine.

Siiski öeldakse põhisõna brändi üldiste strateegiate kohta ettevõtte Prantsuse kontorist, kust siis jagatakse tööd edasi. Nolan ei osale praegusel Euroopa turu ülevaatamisel.

Märksõnad

Tagasi üles