Reklaamiagenturi AD Ahto Aaremäe sõnul on nende Cannes Lions Festivalile saadetav võistlustöö selline, mis võib ka välismaal tunnustust koguda.
Age McCann hindab Cannes’i saadetavat tööd konkurentsivõimeliseks
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Eesti reklaamiagentuurid saatsid Cannes Lions Festivalile kokku üheksa võistlustööd ja ühe töö saatis ka reklaamiagentuur Age McCann.
Agentuur saatis võistlema Valio laktoosivaba piima Zero Lactose printreklaami.
Age McCanni AD Ahto Aaremäe sõnul valiti see reklaam, kuna tegemist on tööga, mis võib ka välismaal tunnustust koguda.
Üldiselt hindab Aaremäe võistlusele saadetud tööd igati konkurentsivõimeliseks. Seda, kes agentuurist Cannes'i saadetakse, pole veel otsustatud. «Kuid plaanime kindlasti kohale minna.»
Aaremäe kinnitusel minnakse festivalile ammutama inspiratsiooni ja uusi ideid ning vaatama uusi ja huvitavaid reklaame ning case study'sid. Samuti loodab Aaremäe festivalil suhelda valdkonna tipptegijatega üle maailma.