/nginx/o/2010/04/28/357277t1h0898.jpg)
Eile teatas tarbijakaitseamet, et oli märtsikuise hinnakontrolli käigus avastanud Bauhofi Pärnu kaupluses 76-kroonise erinevuse ühe toote kassa- ja saalihinna vahel. Firma selgitusel oli segadus tingitud kampaaniatoote muutmata jäänud hinnast.
Eile teatas tarbijakaitseamet, et oli märtsikuise hinnakontrolli käigus avastanud Bauhofi Pärnu kaupluses 76-kroonise erinevuse ühe toote kassa- ja saalihinna vahel. Firma selgitusel oli segadus tingitud kampaaniatoote muutmata jäänud hinnast.
Bauhofi turundusjuht Sigre Parm selgitas, et tegemist oli ebasoodsate asjaolude kokkulangemisega.
«Kaubavalikus on meil mitut erinevat tooni ja erinevas hinnaklassis siniseid dušikardinaid, millest ainult üks artikkel oli kampaaniahinnaga. Paraku oli kampaaniatoode kassasüsteemi jäänud tavahinnaga,» rääkis ta.
Kokku on tema sõnul Pärnu kaupluses müügil ligi 30 000 erinevat toodet, millest on umbes kümnendik alati müügil kampaaniahinnaga. «Sellise mahu juures võib kahjuks tõepoolest esineda hinnasiltide vahetamisel üksikuid eksimusi,» tõdes Parm.
Firma turundusjuht lisas, et kui selline aps on juhtunud, on kliendil alati õigus osta kaup hinnasildile märgitud hinnaga.